Пластикові продуктові пакетики

Кредит: Mathias Reding від Pexels

Положення, що вводяться для захисту навколишнього середовища, можуть продовжувати впливати навіть після скасування. А ці затяжні наслідки включають деякі, що суперечать цілям політики.

Такі висновки дослідження, опублікованого в Журнал маркетингових досліджень Співавтором професора з маркетингу UC Riverside Hai Che, який вивчав політику, щоб зменшити використання одноразових пластикових пакетів у продуктових магазинах та інших торгових точках в Остіні та Далласі, Техас-політики, які згодом були скасовані.

Важливо, що поведінка, спричинена правилами пластикового пакета, тривала після того, як правила вже не були. І деякі наслідки не були корисними для навколишнього середовища.

Приєднуйтесь до нашого нового каналу WhatsApp! Будьте в курсі останніх наукових новин від Science X.

Че та його співавтори виявили збільшення продажів пластикових пакетів після того, як міста забороняли магазини дарувати безкоштовні пластикові пакети для перевезення домашніх продуктів. Вони кількісно оцінили продаж пластикових пакетів, проаналізувавши дані сканера штрих -коду на покупки споживачів.

“Ми сподівалися на позитивні ефекти перекидання, як клієнти будуть більш екологічними та споживатимуть менше одноразового використання пластикових або паперових продуктів”,-сказав Че, доцент в школі бізнесу UCR. “Але це не те, що сталося в даних. Люди закінчили купувати більше пластику”.

CHE, які додали, клієнти переробляли безкоштовні продуктові пакети як вкладиші для побутових сміттєвих контейнерів.

Однак правила сумки, швидше за все, також змінили поведінку споживачів позитивно, такі як люди, які мають звичку використовувати полотна для багаторазового використання або мішки для мішковину для повсякденних покупок, хоча такі дані не були доступні дослідникам, сказав Че.

Дослідження виявило, що чим довше існує політика, тим довше поведінка спонукається політикою.

Міська рада Далласа встановила 5-відсоткову плату за одноразові мішки протягом п’яти місяців у 2015 році, перш ніж скасувати плату, коли місто зіткнулося з позовами виробників пластикових пакетів. Коли безкоштовні сумки знову стали доступними, продажі пластикових пакетів спочатку різко відмовилися і повернулися до рівня попередньої політики через 13 місяців.

Міська рада Остіна заборонила мішки для виведення одноразового використання в 2013 році, і політика залишалася в дію протягом п’яти років до 2018 року, коли Верховний суд Техасу вдарив такі заборони в усьому світі, коли він вирішив у справі про подібну заборону сумки в Ларедо.

Після скасування ефект перенесення на покупки пластикових пакетів поступово зменшувався і не повернувся до базової лінії попередньої поліції через 18 місяців, що було кінцем часових рамків дослідників. Насправді ефект перенесення залишався на 38,6% вище базової лінії навіть наприкінці аналізу

Для оцінки чистого впливу на навколишнє середовище дослідницька група провела “аналіз беззбитковості”, щоб визначити, чи політика пластикової сумки, незважаючи на негативні ефекти перекидання, в кінцевому рахунку зменшила пластикові відходи. Вони обчислили, скільки менше продуктових мішків для одноразового використання споживачам потрібно використовувати, щоб компенсувати додаткові мішки для сміття, придбані внаслідок політики.

У Далласі споживачам потрібно було б використовувати один менший продуктовий мішок кожні сім поїздок, тоді як в Остіні це було б один менший мішок кожні п’ять поїздок, щоб зламати навіть з точки зору впливу на навколишнє середовище.

“Цікаво, що навіть незначне зменшення використання продуктових мішків може компенсувати збільшення споживання пластику від мішків для сміття”, – сказав Че. “Це говорить про те, що ця політика все ще може принести користь навколишньому середовищу в цілому, навіть коли скасовано”.

Окрім Че, автори є Дінеш Пуранам з Маршаллської школи бізнесу в Університеті Південної Каліфорнії, Сунгджін Кім з Рутгерської бізнес -школи в Університеті Рутгерса та Джихун Гонг в школі бізнесу WP Carey в Державному університеті Арізони.

Дослідження сприяє зростаючій частині знань про ненавмисні наслідки екологічної політики та пропонує розуміння, що застосовуються за межі використання пластикових пакетів, сказав Че.

“Хоча наше дослідження було зосереджене на пластикових пакетах, подібні ефекти перекидання були задокументовані в політиці, спрямованої на цукристі напої, енергоефективність та стимули для здоров’я”, – сказав Че. “У кожному випадку поведінка, яка не була безпосередньо націлена на політику – як, наприклад, купувати більше цукрових закусок, коли сода оподатковується – може компенсувати або навіть підірвати основні цілі політики”.

Більше інформації:
Дінеш Пуранам та ін. Докази двох зелених політик, Журнал маркетингових досліджень (2024). Doi: 10.1177/00222437241290157

Надається Каліфорнійським університету – Ріверсайд

Цитування: Заборона безкоштовних пластикових пакетів для продуктів призвела до того, що клієнти придбали більше пластикових пакетів, дослідження (2024, 18 листопада) отримано 8 жовтня 2025 року з https://phys.org/news/2024-11 free-plastic-bags-groceries-resulted.html

Цей документ підлягає авторським правам. Крім будь -яких справедливих угод з метою приватного навчання чи досліджень, жодна частина не може бути відтворена без письмового дозволу. Зміст надається лише для інформаційних цілей.